CBME Türkiye ve İstanbul Kids Fashion 2021 Fuar'ı - Cargo Conteyner

  SON EKLENEN İÇERİKLER

“İhracatta odağımız birim değe...

Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) Başkanı Mustafa Gültepe, ihracatta 1,5 dolarl ...

Tekstil ve giyimde sıra iflas,...

Tekstil ve hazır giyim sektöründe istihdam kaybının 200 bini aştığını söyleyen T ...

Markanıza Sadık Müşteri Kazanm...

Marka Sadakati Ne Anlama Geliyor?Tüketicilerin belirli bir ürün veya ...

İlave Gümrük Vergileri Hazır G...

hracat pazarlarında ciddi kayıp yaşayan Türktekstilsektörü, ithalat ...

Bölgenin En Büyük Ticari Fuarı...

Bölgenin En Büyük Ticari FuarıEn kaliteli 0-16 yaş bebek ve çocuk ürünlerinin 4 ...

IFCO 2023 - İstanbul Fashion C...

IFCO fuarı 9-11 Ağustos 2023 tarihleri arasında gerçekleştirilecekHazır giyim se ...

Orta Koridor’un Kalbi Mersin’d...

Uluslararası taşımacılık rotasında“Orta Koridor”olarak tanımlanan ve ...

Modalog Tesettür mayo trendler...

Yaz ayının gelmesi ile denizler dolup taşmaya başladı. Tesettür giyimin önde gel ...

Hugo Boss hızlı büyüyor Türkiy...

Hugo Boss Tekstil Sanayi 2023 yılı sonuna kadar Türkiye’deki üretim adetlerinde ...

Hazır giyimde hedef 40 milyar ...

İstanbul Hazır Giyim ve Konfeksiyon ihracatçıları Birliği (İHKİB) Başkan Yardımc ...

Türk firmaları Fabric Fuarları...

New York’ta eş zamanlı düzenlenen Premiere Vision New York ve Functional Fabric ...

Hazır giyimde 4. dönüşüm teyak...

Türkiye Giyim Sanayicileri Derneği (TGSD),hazır giyimsektöründe deği ...

Depremzede tekstilciler, otopa...

"Asrın felaketi" olarak nitelendirilen 7,7 ve 7,6 büyüklüğündeki depremlerde çok ...

Global çocuk giyim pazarı 230 ...

Global çocuk giyim pazarının 2023 yılına kadar 239 milyar dolarlık değere ulaşac ...

ÇOCUK GİYİM SEKTÖRÜ HER DAİM B...

ÇOCUK GİYİM SEKTÖRÜ HER DAİM BÜYÜMEYE DEVAM EDİYORGOTS (Global Organic Tex ...

Bebek Çocuk Giyim Sektörü Üzer...

Türkiye’nin hazır giyim sektöründeki performansını dünyaya kıyasla nasıl değerle ...

Bebek ve Çocuk Hazır Giyim Sek...

Bebek ve Çocuk Hazır Giyim Sektörünün Kalbi “JUNIOSHOW” ile Bursa’da atıyor.Yıld ...

2023 Tony Ödülleri Kırmızı Hal...

Her sene Broadway'deki en iyi performansların ödüllendirildiği Tony Ödülleri'nin ...

Keşfetmenin İyileştirici Gücü...

Beymen Club ve Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi ilham vermek, keşfetmek v ...

Donatella Versace ve Dua Lipa'...

Dua Lipa, moda dünyasına ilk adımını arkadaşı Donatella Versace ile işbirliği ya ...

Tekstil sektörünün Çukurova bu...

Tekstil sektörünün Çukurova buluşması Tüyap Adana’da gerçekleşecekİlki 2020 yıl ...

MODA GAZİANTEP FUARI- 19-22 AR...

19 – 22 Aralık 2022 tarihlerinde Gaziantep Ortadoğu Fuar Merkezi’nde gerçekleşe ...

Bursa Textile Show ile tekstil...

Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO) öncülüğünde tekstil sektörünün ihracatına g ...

Fashion Show Antalya – Hazır G...

Fashion Show Antalya – Hazır Giyim, Ayakkabı ve Deri FuarıHazır giyim, ayakkabı ...

Afrika Pazarına bakış açınızı ...

Export Gateway to Africa daralmakta olan Avrupa pazarının ötesine geçerek Türkiy ...

TÜRKİYE EKONOMİSİNİN KÜRESEL G...

Müstakil Fuarcılık A.Ş.veTüyap Tüm Fuarcılık Yapım A.Ş.işbirl ...

CBME Fuar 7-10 Aralık 2022 Da...

Bölgenin En Büyük Uluslararası Bebek ve Çocuk Ürünleri Fuar'ına davetlisiniz.CBM ...

Tekstil ve ham maddeleri sektö...

2022 yılının ilk 7 ayındaki ihracatlar sektörler bazında rekora koşuyor. Tekstil ...

Maden sektörü 2022 yılında Tüy...

Maden Türkiye Fuarı 10 Yaşında! Maden sektörünün en kapsamlı fuarı alan Maden T ...

2021 İpek Böceği İhracat Ödüll...

2021 İpek Böceği İhracat Ödülleri töreninde tekstil, hazır giyim ve konfeksiyon ...
1 / 1

CBME Türkiye ve İstanbul Kids Fashion 2021 Fuar'ı

27-08-2020

2 Milyar Dolarlık Bebek ve Çocuk Ürünleri Sektörü, Yılda Ortalama Yüzde 20 Büyüyor

CBME Türkiye ve İstanbul Kids Fashion Fuar Direktörü Hatice Dinçer, “Dünya ekonomisi aldığı hasarı, ticaretin yeniden canlanması ile onaracak. Bu canlanmada fuarlar önemli rol üstlenecek. 13-16 Ocak 2021’de İstanbul’da gerçekleştireceğimiz bölgenin en güçlü bebek ve çocuk ürünleri fuarı CBME Türkiye ile sektör, yeni yıla taze ve katma değerli bir başlangıç yapacak” dedi. Her yıl 1,3 milyon bebeğin dünyaya geldiği Türkiye’de, aileler çocukları için ayda ortalama 40-60, yıllık olarak da 480-700 dolar civarında bir harcama yapıyor.

 

Türkiye’de bebek ve çocuk ürünleri sektörünün büyüklüğü yaklaşık 2 milyar dolar. Tekstil grubu yüzde 30, bebek bezleri de yüzde 22 ile pazarda en büyük paya sahip olan alt sektörler. Öte yandan, pazar payı büyüklüğüne göre bu ürünleri mama ve oyuncak grubu ile bebek arabalarını da kapsayan bebek taşıma araç gereçleri ve mobilya ürünleri takip ediyor. Her yıl 1,3 milyon bebeğin dünyaya geldiği Türkiye’de, aileler çocukları için ayda ortalama 40-60, yıllık olarak da 480-700 dolar civarında bir harcama yapıyorlar. Tüm bunlar ışığında Türkiye, bebek ve çocuk ürünleri sektöründe büyüme potansiyeli ile Dünya’nın dikkatini üzerinde topluyor.

 

Bebek ve çocuk modasında 0-16 yaş arası Sonbahar-Kış 2021-2022 koleksiyonları 13-16 Ocak 2021 tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi’nde düzenlenecek CBME Türkiye 39. Uluslararası İstanbul Anne Bebek Çocuk Ürünleri Fuarı’nda sergilenecek. Fuar, ağırlıklı olarak hedef Orta Doğu, Kuzey Afrika, Balkanlar ve Rusya-BDT bölgelerindeki büyük pazar potansiyelinden yararlanmak isteyen üretici firmalar için önemli ortak buluşma noktası konumunda yer alıyor.

 

“Birbirimize kenetlenmemiz ve el ele vermemiz geren bir dönemden geçiyoruz.”.

 

CBME Türkiye ve İstanbul Kids Fashion Fuar Direktörü Hatice Dinçer; “Dünya ekonomisinin kırılgan olduğu bir dönemde başlayan pandemi krizi, yüzyılımızın en sert resesyonunu yaşattı. Kriz deneyimlerimize dayanarak, alınan bu hasarların ticaretin yeniden başlamasıyla onarılacağını biliyoruz. Sektörümüzün ticaretini yeniden başlatacak olan, 30 yıldır kesintisiz olarak Ocak ve Haziran aylarında senede 2 kere düzenlenen CBME Türkiye ve İstanbul Kids Fashion fuarlarımıza her zamankinden daha fazla ihtiyaç olduğuna inanıyor ve büyük bir iştahla hazırlanıyoruz. Fuarlarımıza katılarak verdikleri destek sayesinde bölgenin en güçlü bebek ve çocuk ürünleri fuarı haline geldiğimiz için de öncelikle sektöre çok teşekkür ediyoruz.

Birbirimize kenetlenmemiz ve el ele vermemiz gereken bir dönemden geçiyoruz. Bu süreçte biz de her zaman sektörümüzün yanında olduk ve dijital yanımızı güçlendirirken, 13-16 Ocak 2021 tarihleri arasında İstanbul’da yapılacak fuarlarımızın hazırlıklarına da devam ettik. 2021 yılından sektörümüz adına çok umutluyuz.

Dünya’nın en büyük fuar organizatörü İngiltere merkezli Informa Markets olarak, portföyümüzde CBME China, CBME India, CBME Indonesia gibi bebek ve çocuk ürünleri fuarları ve ABD’de gerçekleşen Children’s Club ve Magic gibi uluslararası prestije sahip “moda” fuarlarını bulunduruyoruz. Bu portföyü her sene kalitesi daha da artan ziyaretçi veri tabanına çevirerek, CBME Türkiye fuarında sektörle buluşturuyoruz. Türkiye ekibi olarak ticaretin optimum noktasına ulaşması için tecrübemiz ve gücümüz ile sektörün her zaman yanında olduğumuzu bilmelerini isteriz.” dedi.

“Fuarlar katılımcı ve ziyaretçileri ile hayat bulur ve yaşamaya devam eder.”

Sözlerine “Fuarlar katılımcı ve ziyaretçileri ile hayat bulur ve yaşamaya devam eder. Biz de bebek ve çocuk ürünleri sektörümüzü, sahip olduğu uluslararası güç ve deneyimle her yıl başarıyla düzenlenen CBME Türkiye’de yerlerini alarak, yeni yıla taze ve katma değerli bir başlangıç yapmaya çağırıyoruz.” şeklinde devam eden Dinçer, “Sağlığımızı tüm ticaretin üstünde tuttuğumuzu hatırlatmak isteriz. Normalleşme sürecinde pek çok sektör gibi fuarcılık da gerekli önlemleri alarak yoluna devam edecek. Katılımcı, ziyaretçi ve çalışanlarımıza güvenli bir fuar deneyimi yaşatabilmek için maksimum seviyede önlem almayı önceliğimiz haline getirdik ve 13-16 Ocak 2021 tarihlerinde gerçekleşecek olan CBME Türkiye olarak, pandemiye karşı güvende hissedebilmemizi sağlayacak AllSecure Sağlık ve Güvenlik Standartları’nı geliştirdik. Fuar öncesi ve sırasında ‘Temizlik ve Hijyen’, ‘Fiziksel Mesafe’ ile ‘Tespit ve Koruma’ olmak üzere üç süreçten oluşan tedbirlerimiz hayatımızı kolaylaştıracak ve bizleri üst düzeyde koruyacaktır.” dedi.

Sektörün ilk ve tek online “Marka Kitapçığı/Brand Book”, CBME Türkiye ile hayata geçti.


2 milyar dolarlık bebek çocuk sektörü, Türkiye’de pandemi sürecinden en az etkilenen sektörler arasında yer aldı. Hatta sağlıklı ve güvenilir ürün kullanımı pandemi sürecinde daha da önem kazandı. CBME Türkiye de güvenlik ve hijyen önlemleri yanı sıra, mesafelerin uzadığı bu dönemde firmaların ticari faaliyetlerinin fuarlarla kısıtlı kalmaması ve sektörün birbiriyle iletişiminin sekteye uğramaması adına dijital yatırımlara ağırlık vererek pek çok yeni proje hayata geçirdi. Öncelikle üretici firmaların markalarını 365 gün kesintisiz tanıtabilecekleri ve satış fırsatları yakalayabilecekleri 175 farklı ülkeden 100.000 kişilik bebek ve çocuk ürünleri sektörü veri tabanı ile online olarak bir araya gelebilecekleri, sektörün tek marka kitapçığı ‘Marka Kitapçığı/Brand Book’ hazırlandı.

 

Yılda 250 bin gösterimi olan www.cbmeturkey.com ve www.istanbulkidsfashion.com web sitelerinde ön plana çıkartılan ve İngilizce-Türkçe hazırlanan “Marka Kitapçığı” yanı sıra, tüm dünyadan sektör profesyonelinin aktif olarak takip ettiği @cbmeturkey @istanbulkidsfashion Instagram hesapları üzerinden Sosyal Medya Video Reklamı (IG TV) paketi uygulaması başlatılarak geleceğin pazarlama trendini bebek çocuk sektörünün hizmetine sunuldu. Ayrıca yine İngilizce-Türkçe hazırlanan CBME Türkiye Mobil uygulaması hayata geçirildi. Yerli ve yabancı markalarıyla sektörün trendlerine öncülük eden ve 10-13 Ocak 2021 tarihinde gerçekleşecek olan CBME Türkiye fuarı hakkında daha fazla bilgiye www.cbmeturkey.com web adresinden ulaşabilirsiniz.

 

Yorumlar
whatsapp 1
+